• SUBSCRIBE
  • FACEBOOK
  • TWITTER

Jakie są główne modele wzrostu gospodarczego w teorii ekonomii?

Intrygując się kupnem nowych mebli do naszego mieszkania przeglądamy przeróżne ulotki, katalogi, broszury, a na ogół korzystamy z propozycji prezentowanych w Internecie. Tu należałoby poruszyć problem marketingu. Jakim sposobem najlepiej zachęcić kontrahenta do zakupu? Oczywiście przedstawiając opcję, jaka prezentuje się atrakcyjnie pod kątem wizualnym i estetycznym. Co wobec tego jesteśmy w stanie zanotować i wziąć pod uwagę? Niech za wzór posłużą nam sprzęty meblowe rodzaju ANCHOR. Widzimy na zdjęciu ciekawy zestaw, w skład którego wchodzą interesujące nas przedmioty. Jednakże by wrażenie było bardziej wartościowe, do kompletu dodaje się różne detale, jakie nie wchodzą w skład danego zestawu, a wspólnie tworzą atrakcyjną całość, która nam się ma prawo podobać. Może to być stolik do pokoju, lub ława, jednakowoż to, że znajduje się na nim piękny obrus, serwetka, czy finezyjny wazon z kwiatami oddziałuje tylko na naszą wyobraźnie, gdyż przy zakupie już nie dostaniemy tych pobocznych przedmiotów. Jednakże może to być także meblościanka, w jakim miejscu widnieje telewizor, którego na końcu i tak nie dostaniemy. Może nam to wspomóc, przekazać jakieś wyobrażenie, zasugerować przyciągające rozwiązanie, jednak przede wszystkim ma na celu oddziaływać na nas, jak na potencjalnych, przyszłych klientów.

1. Kliknij i zobacz

2. Przejdź dalej

3. Aktualności

4. Kontynuuj

5. O nas

Categories: Ekonomia

Comments are closed.